Kişisel Karikatürize Çalışmalarım



Merhaba arkadaşlar.
PopArt grafik tasarım anlamında bakarsak bir çeşit karikatürize etme çalışmasıdır.Bir an ilgimi çekti ve yapmaya başladım.Yaptığım bu çalışmaları sizinle paylaşmak beni şüphesiz mutlu edecek :)


Umarım çalışmalarımı takdir eder, eksiklerini ve tavsiyelerinizi belirtirsiniz.Buyrun yaptıklarıma :


 Evet arkadaşlar, yorum ve düşüncelerinizi bekliyorum.
Teşekkürler.
Oğulcan Turhanlar

Yazar Hakkında: Oğulcan Turhanlar ~ Kimdir Nedir Ne İş Yapar?

Kişisel blogu olan Oğulcan Turhanlar- SosyoKişisel Web Blogunda aklından geçenleri ve webmasterlar ile bilgisayar kullanıcılarının sorunlarına yönelik çözümler paylaşıyoruz.. Yaşadığım birçok şeyi paylaştığım blogumda karşılaştığım sorunlara ait çözümleri, izlediğim filmlere yönelik yorumlar dahil birçok şeyi paylaşıyorum. İsterseniz blogumda 'İletişim' sayfasından bana ulaşabilirsiniz.
 

6 yorum:

  1. çok güzel olmuş bunlar gerçekten,hangi programı kullanıyorsunuz hocam?Çok ilgimi çekti gerçekten,sonraki çalışmalarınızda daha iyisini yapacağınızdan eminim.

    YanıtlaSil
  2. Güzel çalışma hocam başarılar

    YanıtlaSil
  3. İyi denilebilecek cinsten ama biraz daha geliştirilmesi gerektiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Güzel fakat geliştirilmesi gerekiyor.

    YanıtlaSil
  5. Daha da iyisini yapabileceğini düşünüyorum. Fakat şu anki hali bile çoğu kişi için süper. :)

    YanıtlaSil