Kişisel Blogum Yayına Başladı

Merhaba arkadaşlar.
Uzun zaman sonra, yazma ihtiyacıyla açtığım kişisel blogumu açmış bulunuyorum.Ücretsiz domain olmasının bir kısım internet kullanıcısı tarafından acaip karşılanacağına eminim fakat benim de kendime göre sebeplerim var :)

Bu blogda sizlerin görüşleri doğrultusunda ilerleyeceğim.

Genel olarak yazılarımda "Wordpress,Blogger Yardım,Blogger İpuçları,İlgimi Çekenler,Kendimden" yazılar yazmayı planlıyorum.Umarım herşey yolunda gidecek.

Sizlerin düşüncelerine ihtiyacım var arkadaşlar, buna emin olabilirsiniz.

Yorumlarınızı -tasarım,yazı tarzı,öneri, tavsiye ve şikayet- yorum olarak bekliyorum.

Blogumun herkes adına faydalı olması dileğiyle.

Oğulcan Turhanlar

Yazar Hakkında: Oğulcan Turhanlar ~ Kimdir Nedir Ne İş Yapar?

Kişisel blogu olan Oğulcan Turhanlar- SosyoKişisel Web Blogunda aklından geçenleri ve webmasterlar ile bilgisayar kullanıcılarının sorunlarına yönelik çözümler paylaşıyoruz.. Yaşadığım birçok şeyi paylaştığım blogumda karşılaştığım sorunlara ait çözümleri, izlediğim filmlere yönelik yorumlar dahil birçok şeyi paylaşıyorum. İsterseniz blogumda 'İletişim' sayfasından bana ulaşabilirsiniz.
 

4 yorum:

  1. Hayırlı olsun bakalım :). Takipteyim!

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle Blogger dünyasına hoşgeldiniz demek istiyorum. Umarım gelecekte paylaşacağınız yazılar birşeyler öğrenmek isteyen herkes için faydalı olur. Çünkü Wordpress ve benzeri uygulamalar sanal tasarım ile ilgilenen birçok insan için büyük önem teşkil etmekte. Bu insanlardan biri de benim :) Zira şu anda sadece bilgi edinme aşamasında olduğum için öğrenebileceğim her detay ve ipucunun bana ve benim gibilere faydalı olabileceğini düşünüyorum. Bu konu hakkındaki ilk yazınızı sabırsızlıkla beklediğimi belirterek size tekrar Hoşgeldiniz, Sefalar getirdiniz diyorum :D Saygılar!

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun umarım daim olursun ve temanı daha da geliştirirsin :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun. Umarım istediğin başarıları elde edersin.

    YanıtlaSil