WmAracı Kendini BOA ile Değiştirdi

webmaster, webmaster forum, wmaraci, wm blog
Webmasterların sorularını sormaları, bilgi paylaşımlarını yapmaları için şuan onlarca forum vardır. Bunlardan bazıları vbulletine kurulmuş bir temayla Webmaster Forumu adı alırken, bazıları aldıkları isimleri hakkediyorlar. Bunlarla da kalmayıp kendi bünyelerine katılan her üyenin rahatlarını düşünüyorlar.

İşte WmAracı böyle bir forum.


WmAracı Nedir?

İnternette, gerçekten webmasterlara yardım ve destek amacı güden, aile ortamını kaybetmeyen ve bunu korumak için herşeyle gayret veren bir forumdur. Kullanıcılarına sundukları araçlar ile de adını duyuran ve bir webmasterın ihtiyaç duyabileceği tüm araçları bünyesinde barındıran bir websitesidir.

İlk açılışında bir forum olan WmAracı, zaman içinde araçlarını arttırmıştı. 23 Temmuz 2012 tarihinde yaptığı son değişiklik ile bünyesine blogunu da ekleyerek ihtiyaç duyulan dört dörtlük bir site halini aldı.

 WmAracını Farklı Kılan Nedir? 

WmAracı, günümüzde bulunan tüm siteler gibi klasik bir forum olarak bu yola başlamıştır. Tahmin edebileceğiniz gibi de onlarca forumun arasından sıyrılması, özel olduğunun göstergesidir. Peki nedir bu özellikler?
  • WmAracı Forumunda arkadaşlık ortamı, saygı ve sevgi esastır.
  • WmAracı, kullanıcılarının kullanabileceği araçlara yer veren bir portala sahiptir.
  • WmAracı, güncel konulara değinen, özel günleri unutmayan aktif bir yönetime sahiptir.
  • WmAracı, üyelerini önemser ve gözetir.
Bunlar, bi çok forumda görülmeyen özellikler değildir belki de. Fakat uzun süreçte incelendiğinde birçok forum aktifliğini kaybeder ve çöp sitelere karışır. WmAracını ayakta tutan üyeler ile yönetimin iç içe olması ve sosyal ilişkileridir.

 WmAracındaki Değişiklik Nedir?  

WmAracı, dün (23 Temmuz 2012) bir sistem değişikliğine gitmiştir. Yaptığı değişiklikler sonucu daha sade bir hale bürünen site, kullanıcıların ihtiyaç ve isteklerine uyacak, basik fakat işlevsel bir hale bürünmüştür.
Uzun zaman kullanılan logosu olan çekiç ve ingiliz anahtarı simgesi değişerek yerini güç ve kudretin simgesi olan boğa almıştır.

Yapılan bunca değişikliklerden sonra bir çekiliş düzenleyerek fikirlerini öğrenmek isteyen yönetim, yorumları 'Twitter' üzerinden almak istiyorlar. #yeniwma hashtagıyla düzenlenen bu sorgular, WmAracı üzerine olan düşünceleri ortaya döküyor.

Eğer sizde bu aile ortamında yer almak isterseniz WmAracı Forum'a kaydolabilir, çekilişe katılmak isterseniz de #yeniwma Premium Tema Kazandırıyor! adresinden çekilişe katılabilirsiniz. #yeniwma hashtagıyla atacağınız twitler ile düşüncelerinizi öğreneceğiz ve bu bizler için önemli.

Haydi iyi forumlar :)

Yazar Hakkında: Oğulcan Turhanlar ~ Kimdir Nedir Ne İş Yapar?

Kişisel blogu olan Oğulcan Turhanlar- SosyoKişisel Web Blogunda aklından geçenleri ve webmasterlar ile bilgisayar kullanıcılarının sorunlarına yönelik çözümler paylaşıyoruz.. Yaşadığım birçok şeyi paylaştığım blogumda karşılaştığım sorunlara ait çözümleri, izlediğim filmlere yönelik yorumlar dahil birçok şeyi paylaşıyorum. İsterseniz blogumda 'İletişim' sayfasından bana ulaşabilirsiniz.
 

12 yorum:

  1. Aynen süper oldu yeni tasarıma geçmesi :D.

    YanıtlaSil
  2. Hocam o kırmızıyla yazan yerdekileri ben 6-7 sene sonra bu forumda buldum :)

    YanıtlaSil
  3. boğa olayı biraz saçma olmuş ama forumun yeni hali daha modern sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu yeni tasarımı çok sevdim. Daha bir ciddi hava verdi foruma. Gerçi artık forumdan çok webmaster portalı. Ne diyelim hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  5. WM aracına yeniyim :) ama ben eski tasarıma daha çabuk alışabildiydim ,
    Forum diğer forumlara göre daha temiz , gerekli yardımları yapıyorlar , sağlam arkadaşlar mevcut :) maili almakta zorlandım ama girebildim sonunda :)

    YanıtlaSil
  6. Değişiklik her zaman iyidir yeni şeyler görmek iyidir. Ancak foruma fazla bir değişiklik olmadı kanımca en üst menüsü ve navbar yerine yeni eklentiler geldi daha pratik bir hal aldı. Yine de başarılı

    YanıtlaSil
  7. ama forumda küçük hatalar var halen.Özellikle araçlarda bazen dns kaydı bulunamadı diyor :(

    YanıtlaSil
  8. Gezinti çubuğunu daha anlaşılabilir yapmaları gerekiyor sanırım. Ufak tefek hatalar olsa da tasarım hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten yeni tasarım mükemmel oldu. Seo analiz ile kendimi test edebiliyorum.

    YanıtlaSil