Ygs Sınavı Açıklandı

Merhaba arkadaşlar.

İlgisi olan arkadaşların bildiğini tahmin ediyorum.(Y)ükseköğretime (G)eçiş (S)ınavı 20 Nisan 2012 tarihinde, saat 06:00'da açıklandı arkadaşlar..

 Aramızda sanıyorum ki YGS'ye girmiş olan arkadaşlar vardır.Sonuçlarınıza bakmışsınızdır sanıyorum.İnşallah herkes gönlünüzce olmuştur :)

 Sınava bakmayan arkadaşlar sınavların sonuçlarına BURADAN bakabilirler.

Eğer aramızda şifresini unutan birileri varsa ÖSYM'nin yaptığı Basın Açıklamasından yola çıkarak:
Kişisel şifresini kaybeden ya da unutan adaylar, ÖSYM’nin http://ais.osym.gov.tr internet adresinden ücretsiz olarak yeniden edinebilirler. Bunun için belirtilen internet adresinden “Şifremi Unuttum” alanına girmeleri burada kendilerine sorulan soruları doğru cevaplandırmaları (Sorulara verilen cevaplar, daha önce sistemde şifre değişikliği yapılırken verilen bilgilerle aynı olmalıdır.) gerekmektedir. Sorulara doğru cevap veremediği için internet erişim şifresini bu yolla yeniden edinemeyen adaylar, yeni şifre edinmek için ÖSYM Başvuru Merkezleri olan Ortaöğretim Kurumu Müdürlükleri ile ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticiliklerine nüfus cüzdanı/pasaportları ile birlikte şahsen başvurarak, 2.00 TL hizmet ücreti karşılığı yeni şifrelerini edinmek zorundadır.
yardımıyla elde edebilirsiniz.

Herkesin hakkında hayırlısı olması dileğiyle.
 Oğulcan Turhanlar

Yazar Hakkında: Oğulcan Turhanlar ~ Kimdir Nedir Ne İş Yapar?

Kişisel blogu olan Oğulcan Turhanlar- SosyoKişisel Web Blogunda aklından geçenleri ve webmasterlar ile bilgisayar kullanıcılarının sorunlarına yönelik çözümler paylaşıyoruz.. Yaşadığım birçok şeyi paylaştığım blogumda karşılaştığım sorunlara ait çözümleri, izlediğim filmlere yönelik yorumlar dahil birçok şeyi paylaşıyorum. İsterseniz blogumda 'İletişim' sayfasından bana ulaşabilirsiniz.
 

0 yorum:

Yorum Gönder