Geri Döndüm!

geri döndüm, tekrar yazıyorum, i return

Merhaba arkadaşlar.
Uzun zamandır gerek ücretli makale yazım işlemlerinden, gerek YGS&LYS sınavları derken bloguma vakit ayıramadım. Boş zamanlarım olduğunda da birşeyler yazamadım. Açıkcası bunun için içten içe bir üzgünlük duymaktayım.
Uzun zaman düşündüm. Acaba dedim ücretli domain alıp wordpressle bu yola devam mı etmeliyim, yoksa eski bloguma mı dönmeliyim. Ve en sonunda en güvenli yolun Google Blogger servisi olduğuna karar verdim.

Lafı uzatıp da ilk yazıdan can sıkmanın anlamı yok. Artık geri döndüm! :) Ve elimden geldiğince bloguma yazıları gireceğim. Umarım ki sizler de bu işten memnun kalacaksınız.

BİLGİ PAYLAŞTIKÇA ÇOĞALACAK.

Yazar Hakkında: Oğulcan Turhanlar ~ Kimdir Nedir Ne İş Yapar?

Kişisel blogu olan Oğulcan Turhanlar- SosyoKişisel Web Blogunda aklından geçenleri ve webmasterlar ile bilgisayar kullanıcılarının sorunlarına yönelik çözümler paylaşıyoruz.. Yaşadığım birçok şeyi paylaştığım blogumda karşılaştığım sorunlara ait çözümleri, izlediğim filmlere yönelik yorumlar dahil birçok şeyi paylaşıyorum. İsterseniz blogumda 'İletişim' sayfasından bana ulaşabilirsiniz.
 

4 yorum: