Ramazan Gelir Hoş Gelir

hoşgeldin ramazan, ramazan bayramı, ramazan bayramı namaz saatleri, ramazan geldi
Merhabalar.
İslami açıdan büyük öneme sahip, sabır ve anlayış ayı olan Ramazan ayına bu gece itibariyle girmiş durumdayız. Umuyorum ki tüm oruç tutanlar için faydalı bir ay olur.

Öncelikle belirtmeliyim, İslami açıdan oruç tutmak büyük sevap olsa da kendi canını ve hastalığını önemsememek de o denli ayıptır. Önce sağlık diyerek ramazana başlamalısınız.
Günümüzde oruçluyum bahanesi ile sağa sola sataşanlar, yemek yiyenleri rencide edecek şekilde ayıplayanlar çok var. Ramazan hoşgörü ve sabır ayıdır. İradenizin sınandığı bir aydır. O yüzden orucunuzu tutun, tutmayan insanlara da saygı gösterin, hoşgörü ile yaklaşın.

Ramazana girerken çok İslami bir giriş yaptım gibi ha :)
Umarım herkesin Ramazan'ı hayırlı geçer ve umarım oruçlarını kabul olur.

Haydi herkese hayırlı ramazanlar..

Yazar Hakkında: Oğulcan Turhanlar ~ Kimdir Nedir Ne İş Yapar?

Kişisel blogu olan Oğulcan Turhanlar- SosyoKişisel Web Blogunda aklından geçenleri ve webmasterlar ile bilgisayar kullanıcılarının sorunlarına yönelik çözümler paylaşıyoruz.. Yaşadığım birçok şeyi paylaştığım blogumda karşılaştığım sorunlara ait çözümleri, izlediğim filmlere yönelik yorumlar dahil birçok şeyi paylaşıyorum. İsterseniz blogumda 'İletişim' sayfasından bana ulaşabilirsiniz.
 

6 yorum:

  1. Rabbim oruç tutanların orucunu , duasını kabul etsin..

    YanıtlaSil
  2. Ramazan ayında her şey bir başka oluyor. - CoKoLuYoZ -

    YanıtlaSil
  3. Allah herkesin tuttuğu orucu kabul etsin...

    YanıtlaSil
  4. Eski Ramazanlar gibi değil ama artık tamamen akşam olsunda ezan okunsun havasında,Ramazan mubarek ay dostluk kardeşlik ayı yardımlasma,paylaşma ayı
    ama bunların hiç birini göremiyorum artık..

    YanıtlaSil
  5. Ramazan benim beyin fonksyonlarını yavaşlattı o kadar :) Rabbim tüm oruçlularun oruçlarını kabul etsin

    YanıtlaSil
  6. Allah herkesin tuttuğu orucu kabul etsin.

    YanıtlaSil