Yeni Tasarımla Aranızdayım

Sitemde uzun zamandır revizyona gitmekteydim. Muhtemelen farketmişsinizdir.

Öncelikle blogumu açtım, devamında gelen süreç içinde genel bir blog olmayı, her konuda destek vermeyi planlayarak kategorilerimi yönettim. Şuan ise tema. Giderek yenileniyor, gelişiyorum.

Bu gelişmeyle beraber sitemde olan bazı şeylerin giderek değişip oturacağını söyleyebilirim. Öncelikle şuanki temamın rengini biraz açmayı, içine beyazlar eklemeyi planlıyorum. Yavaş yavaş gözünüz önünde geliştireceğim yani.

Yeni tasarımda öncekine ek olarak 'Yorumları Yanıtla' , 'Thumbnail' ve öncekilerden daha güzel/uyumlu bir slider var.

Umarım bu değişimden memnun kalmışsınızdır. Düşüncelerinizi ve fikirlerinizi bekliyorum. Temayı nasıl güzelleştirebilirim, neleri değiştirebilirim vs :)

Yazar Hakkında: Oğulcan Turhanlar ~ Kimdir Nedir Ne İş Yapar?

Kişisel blogu olan Oğulcan Turhanlar- SosyoKişisel Web Blogunda aklından geçenleri ve webmasterlar ile bilgisayar kullanıcılarının sorunlarına yönelik çözümler paylaşıyoruz.. Yaşadığım birçok şeyi paylaştığım blogumda karşılaştığım sorunlara ait çözümleri, izlediğim filmlere yönelik yorumlar dahil birçok şeyi paylaşıyorum. İsterseniz blogumda 'İletişim' sayfasından bana ulaşabilirsiniz.
 

6 yorum: